Merhaba, 39+6 haftalığım öğlenden beri belimden karnıma ve kasıklarıma doğru bi kasılma hissediyorum 20-30 dakikada bir geliyor ve 1 dakika civarı sürüyor. Arada 2 saat uyudum da ama hala devam ediyor. İlk gebeliğim anlayamıyorum sizce doğum sancısı mıdır? Nişan veya su gelmedi bu arada