incismom Rutin muayenenizde doktorunuz tansiyon takibi yapıyor mu? Yapılması gerekiyor diye duymuştum, doktorum tansiyonumu hiç ölçmedi
Yaprakdokumuseverr incismom devlete gidiyorsanız muayene öncesi takip odasına uğramanız gerekiyor. Ölçümü doktor yapmaz.
glsahbaydemir incismom evet benim doktorum ölçüyor. Farklı doktorlara da gitmiştim onlar ölçmüyordu ama bu gittiğim doktorum hep ölçer ilk doğumumu da orada yapmıştım.
1_papatya incismom benim hastanede ki doktorum da sağlık ocağındaki doktorum da her gittiğimde ölçüyolar
Teacherblue incismom benim önceki doktorlarım da ölçmüyor idi ama sağlık ocağı da perinatolog her gittiğimde ölçüyor
incismom Yaprakdokumuseverr özele gidiyorum 22. Haftadayım hiç ölçmedi söyleyince de işine karışmak gibi mi olur bilemedim
Yamanmomy incismom bende 29. Haftadaym özele gidiyorum hiç ölçmedi daha . Bi sıkıntın rahatsızlığın varmı diye soruyor hep okadar