Pelincelk_98 ilayda27 ben varım 22 hafta aynı şeyleri yaşıyorum doktora gittim normalmiş ama zor geçiyor
annesininballisi ilayda27 bende aynı sekildeyim doktorum bana da normal dedi. Bebek artık hızlı büyüyor ve daha da hareketli oluyor dedi. Ama istersen bi doktoruna danış bu konuyu için rahat eder en azından ☺️