Kontes001 benimde ikinci hamileliğim alerjik bir bünyem var demire karşı bileklik vs takamiyorum krem suremiyorum ellerim kızarıyor hemen tek doz yapılıyor 2.de bende yaptırcam kesinlikle doğum yapalı 2 sene oldu ama etkisinin vücudumda olduğunu hala düşünmüyorum kişiden kişiye bence koruması değişiyor yıl olarak