aselinannesi1997 21+6 günden merhaba arkadaşlar o kadar sabırsızım ki biran önce kucagıma almak istiyorum günler geçmiyor sanki. Belki ilk olduğu içindir benim gibi olanlar burda mı 🤭🤭
dogurangaplumba aselinannesi1997 Benim ikinci bende doğurmak istiyorum kızım koala gibi yapıştı karnıma kardeşini bekliyor yatması oturması kalkması eğilmesi çok zorluyor doğurmak istiyoruuummmm 35+6 haftalığım
dogurangaplumba aselinannesi1997 merak etme sende göz açıp kapayana kadar gelirsin bu haftalara sonra bir bakmışsın doğmuşta büyümüş asla anlamazsın
Feyzabgg 37+6 yım pazartesi doğumum var hala geçmiyor yemin ederim şu 3 gün geçsin bir an önce bebişime kavuşmak istiyorum sağlıkla
kubranursofuogluu Bende 35 haftalık oldum artık çok merak ediyorum nasıl bir bebek olacak diye doğmasını sabırsızlıkla bekliyorum