serkanbetul0606 uygulamaya göre 1300-1500 olması lazım diyor bu haftalarda. O zaman sizinki maşallah tam kilosunda🥰 benim ilki erken doğum olmuştu 1700 gram. Şimdi de ikiz gebelik ve yine risklerimiz çok. Tansiyonum da var. İlkinde oğlum kilodan dolayı ağır sarılık geçirmişti ışın tedavisi verdiler kaç kür. Ondan bunda istiyorum ki bari kiloları sağlıkla bi tık yüksek olsun zaten prematüre doğacaklar 🙏