Rbytkn Neslihankrhmt normalde normal ama karından uzunluğa pek itibar edilmiyor alttan muayene ile kesin uzunluk gözükür. Yani ona pek kafanızı takmayın doktor bsy demediyse önemsiz anormal bir rakam çıksaydı karından bakmakla yetinmezdi mutlaka alttan bakardı 🌸
Kelebegimmm yanilmiyorsam sinirda.bende 30 haftalikken stressden dolayi kisalmisdi 30-32 cm yazilmisdi.38 haftaya kadar yatmami onermisdi doktor cok cok az ayakda duruyordum