Bende 22 sinde gideceğim Hakan bey e randevu buldum umarım iyi bir doktordur çam Sakura takipliyim aynı zamanda özelede gidiyorum lakin gerçekten devlet özel farkı çok ultrason resmi vermeyi bırakın ağzını bıçak açmıyor enteresan detaylıda soracağım terslerse kavga çıkar diye korkuyorum tuhaflar çünkü