Nursumeyye5 Kızlar beyazlar bembeyaz olsun istiyorum beyaz sabun kullanıyorum tabi yumuşatıcı tursil filan da ama istediğim gibi olmuyor yetersiz geliyorlar sizin şunu kullan ben çok memnunum dediğiniz bir yöntem var mı
Zuleyha_18 Nursumeyye5 çamaşır sodası kullaniyor musunuz baya fark ediyor tavsiye ederim birde 60° yıkayın güzel oluyor 😊
dogurangaplumba Nursumeyye5 annem çamaşır sodası kullanıyor bende kendi evimde deterjan üzerine boraks ekliyorum 2 3 çay kaşığı
myavocado Nursumeyye5 kosla vanish beyaz ekliyorum ben her beyaz yıkamada, en az 60derecede uzun ön yıkamalı programda yıkıyorum, gayet beyaz oluyor. Tabi bebek çamaşırı değil ise