Bendis ben kaldım canım ılk uygulamada kaldım hemde sana kendı yaptıklarımı anlatayım 26 haftalık çift yumurta ikizlerine gebeyım suan kkı tane 20-25 mm yumurtam olusmustu klomen kullanırken ama ben aynı zamanda bal tarcın çörek otu kürüde yedım cok faydası oluyor neyse ıgneyı yaptı doktorum karnımdan 24. Ve 36. Saatte ılıskı dedı agrın cok olcak ozellıkle 36. Saatte catlarken dedı ama vazgecme ılıskıyı yap ılıskıden sonra en az yarım saat yat dedı kalcanın altına yastık koy dedı ve saatler olayı dısında gec dollenme olasılıgıyla bır hafta daha duzenlı ılıskı onerdı ıgneden sonrakı 16.gunde test yapmamı onerdı cunku ıgnede beta hormonu varmıs ınsallah hamiş olursun moralını yuksek tut