Ebruebos Merhaba kızlar. 9 ay önce kürtaj oldum. Şimdi gebelik için değerlerime baktırdım. Hormon sonucum çıkmış ama anlamıyorum. Anlayan yorumlayabilir mi?
Lidyaumay Ebruebos gebelik istiyorsan prolaktin değerin iyi en azından normal seviyede 25 20 üzerisi sıkıntılı
f1liz_ Deger ve referansa bakinca hepsi orta seviyede. En iyi yorumu doktor yapar tabi. Sorun oldugunda cogu zaman kirmizi oluyor zaten.
Ebruebos Lidyaumay evet gebelik istiyorum. Sağlıksız bir gebeliğim oldu kürtajdan sonra bir kaç kez denedik olmadı . Doktor kontrolunde istiyorum şimdi
Lidyaumay bsra4213 benimde 45 çıktı gebe kalmama engel ilaç veriyor doktor aslında adetin 2 yada 3 günü git kan var ona göre ilaç veriyor doktor en azından takibini yaparsın
Gizemismail Benimde bir ara hormon testlerim bozuk çıktı hatta doktor bana menopoz değerlerin yüksek çıkmış dedi aradan birkaç ay geçti tekrar baktırdım normale dönmüştü ordan anlıyorum canım benimde böyle hepsi normal yazıyordu