Kivircikkuala Kızlarrr embriyonuz kaçıncı gün embriyosu ve hangi kalitedeydi tuttu mu merak ediyorum benim de transferim dün oldu İnşallah hepimizin sorularının cevabını bulduğu bir post olur 💞🤰🏻
Mzzz Kivircikkuala 5. Gün embriyosuyla ilk denemede tutmuştu şimdi doğdu 7 aylık oldu bile cimcime rabbim herkese nasip etsin inşallah 🙏
EsraArslan81 Kivircikkuala 5. Gün dondurulmuş embriyoydu tuttu 6 haftalık olduk bugün şu an hastanedeyim kanamam var inşallah düşmez 😭
BeyzaGrcn Kivircikkuala 5.gun embiyosuydu benim de 4aa ydi kalitesi ben hiç kalkmadım 1 hafta tuvalet dışında ilk 2 gün ağrım vardi 7.gun adet belirtilerim vardi tutmadı diye düşünüyodum ama güzel haber aldık cok şükür sizde güzel haber alirsiniz inşallah
Ozgednc Kivircikkuala 3 kere tüp bebek transferi oldum hepside 5.gun embriyosu ve Aa kalitedeydi. İlk transferimde 2 embriyonun ikiside tuttu malesef 27.haftada servikal yetmezlikten erken doğum yaptım. 16 ay sonra 2 cozdurmusler ama ben bir istedim 1 embriyo transfer ettirdim tutmadı. Hemen 1 ay sonra tekrar 2 embriyo (son embriyolarimı)transfer ettirdim 2side tuttu ama 10.haftada birinin kalbi durdu diğeriyle yola devam ediyoruz 32+3haftalik olduk Allah kucaklarimizi boş birakmasin çok zorlu süreçler 🥺
anneolmak_icin 5.gün embriyosu pgtli tuttu🥹 Darısı başına inşallah zor geçecek biliyorum bu 12 gün elinden geldiğince sakin olmaya çalış inşallah tutacak bebişin 🌸🩵
Kivircikkuala anneolmak_icin amin inşallah bitanem benim ki 5.gün embriyosu inşallah meleğim bana tutunur 🥹❤️
anneolmak_icin Kivircikkuala pozitif ol yemeklerini kendin yapmaya çalış hareket et ki rahmine kan akışı oldun . Kabak çekirdeği, avokado,somon , havuç suyu ve su içmeyi unutma . Bunlar benim tavsiyem 🙏🏻☺️
anneolmak_icin Kivircikkuala belirtim sıcak bastı beşinci gün sonra bel ve sırt ağrısı yaşadım benim üçüncü tüp bebek denemem di fakat ilk defa genetikli tüp bebek denedik şükür olumlu oldu 🙏🏻
Kivircikkuala anneolmak_icin annem geldi sabah çorba yaptı ama ben kendim aldım hep zaten çok su içtiğim için sürekli wc gidiyorum 3 L su içiyorum iyi mi :) belim ağrıdıkça kalkıp bi tur atıp yatıyorum sürekli hareketsiz değilim kuzum
Kivircikkuala anneolmak_icin Maşallah diyelim 🧿🧿🧿🧿🧿 ben dün oldum transferi eve geldim bi kaç saat sonra ateş bastı 37 oldu ateşim üzerimi değiştirdim ince şeyler giydim elimi yüzümü yıkadım iyi geldi şimdi iyiyim 36.8 artık 😄🤭
anneolmak_icin Kivircikkuala ben transfer sonrası otelde kaldım başka şehirde yaşadığım için iki gün deliksiz uyudum ateşim baya çoktu inşallah pozitif olur umutsuz olma gerisi hallolur hayırlı haberleri bekliyorum ☺️
Kivircikkuala anneolmak_icin İnşallah Allahım hayırlısını nasip etsin 3 senedir yolunu gözlüyorum mükâfatımın vakti gelmiştir inşallah 🤰🏻❤️
Nergizos anneolmak_icin ben de başka şehirde tedavi görüyorum. Dr mu 2 gün yola çıkma dedi canim sana? Transfer olunca nasıl davranmam gerekiyor acaba
Kivircikkuala Mzzz ayyy Allahım sağlıklı mutlu uzun ömürler versin teyzoşummmaaa😘 Benimde 5.gün embriyosu ilk deneme inşallah bende pozitif sonuç alırım 🤰🏻❤️ benim olmamasının sebebi tüplerin tıkanıklığındandı
Mzzz Kivircikkuala inşallah sende pozitif haberi alirsin canım 5. Gün embriyonun tutma olasılığı çok yüksek 🙏🙏 bizde bende pcos esimdede ileri hız yok gibi bir şeydi 😂
Kivircikkuala EsraArslan81 kuzum moralini yüksek tut inşallah iyi şeyler olacak doktorla görüşebildin mi bekliyor musun ? Kanaman yoğun mu bide
Mzzz EsraArslan81 merhaba canım benimde öyle olmuştu hatta adet kanaması gibiydi şükür bir şey olmadı ama ilk 3 ay hiç yerimden kalkmadim günde 2 tane düşük önleyici iğne vuruyordum 🙏 tüp bebekte kanama com sık rastlanan bir durummus Allah’ın izni ile bir şey olmayacaktır
umut0808 EsraArslan81 parça parça pıhtılıydı benim 3kere kanama yaşadım bende 9 aylık şuan yaramazlık yapıyor, korkmayın normal
BeyzaGrcn Papatya0640 ilk denemenizse tek yerlestirirler diye biliyorum 3. Denemeden sonra çift yapiyolar
Kivircikkuala BeyzaGrcn adaşımmmm😍 benimde 5.gün embriyosu ve 4aa kalitede Rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤰🏻 ben öyle çok hareketsiz kalmıyorum wc gidiyorum arada dolaptan birşeyler alıp yiyorum falan sürekli yatış modunda olmadım kuzum
Kivircikkuala Mzzz İnşallah Rabbim yüzümüze baksın İnşallah o kadar umutluyum ki Rabbim sevincini yaşatsın ❤️