Geçen perşembe gecesi haberlerde 310 gram dünyaya gelen bebişi görünce çok ağladım ve üzüldüm.üstüne iki üç gün bebeğimin atışlarını çok az hissettim...sanırım psikolojim iyi değil çok hassas bir dönemdeyil. .bugun doktoruma gittim şükür yavrum,prensesim maşallah çok iyi kızlar ☺☺