Kubrakubra121 2moomm Bende bugün verdim ve negatif çıkmış rabbim inşallah hayırlısıyla bizlere ve tüm bekleyenlere nasip etsin 🌸üzülmeyin akışına bırakın eminim vaktinde olacaktır 🌸
Kubrakubra121 2moomm valla benim Regl tarihim 11 i şu anlık ama stresten de uzayabilir diyorlar 🥲beklicem eğer uzun süre olmazsam yine vermeyi düşünüyorum sizin ne zaman Regl gecikti mi
2moomm Kubrakubra121 benim 2 gündür gecikti dün kan vermiştim erken demişlerdi ama kanda çıkar dedim erken olsa bile. Kısmet
2moomm Kubrakubra121 eşim gitmişti bakmaya sonucu almamış doktorda kalmış doktor negatif demiş sadece
HilalAhmet35 2moomm e-nabız üzerinden sonucuna bakabilirsinn benimde daha yeni 2 haftalık kanda da testte de çıktı eğer bhcg değerini öğrenirsen tahminde bulunabiliriz
Mihriimah 2moomm evet negatif canım benimde böyle çıktı iki defa verdim adetim 1haftyı gecikti hala yok olsa çıkardı kısmet