Rbytkn Nureymn bebisin kalp atışları güzel MaşaAllah ama sancı yok bebisiniz çok hareketli olduğu için karnınızı kasmasindan dolayı sancı kısmı düz çizgi olmaz o şekilde olur ama sancı yok canısı, tabiki birdende başlayabilir bunla alakası yok 🌸
Nureymn gonulmusic ay gerçekten mi doktor sancın yok denecek kadar az dedi daha doguramazsın demişti 🥹🫠ay çok şaşırdım şuan
limonvari Nureymn ikimizin de net aynı ☺️ ben de şimdi paylastimm haftaya salı göstericem doktora 😍 36+3 um çok merak ediyorum ben de sancı var mı uok mu