Bebeğimin 20. Haftasindyim.dun detaylı ultrasanda baktık.dun kontrole gitmiştim..ordaki doktor bir ayağının içe dönük olduğunu söyledi.ama böyle de oturmuş olabilir dedi.boyle doğarsa alçın ameliyat vs var dedi.sol ayak dedi.3 hafta sonra gel pozisyon aynı mi değil mi bakalım dedi..bebek rahimde sıkışmış da olbilir dedi.korktum biraz bu durumu yaşayan var mı ..biraz bilgi almak isteidm