Banada hep aynı şeyi derdi ebe. Kalp hızı düşük sakin bebeğin olacak diye. Elindeki cihazda neyse artık hesap makinesi gibi bir şeyle kalp atışı bakmaya çalışıyorlar oldu olacak eski usul huni ile dinlesinler. Kendi doktoruma gidiyorum birde perinatoloji uzmanı yani gayet kalbi normal 150 civarı atıyordu. Bu aralar sona geldik nst bakılıyor bazen hala normal atıyor.