Bebisaskooo İlk üç aydan sonra geçer dediler ama geçmedi sürekli halsizim hep uykum var hergun yürüyüşe çıkmak istiyorum ama evden bile çıkasim olmuyor hiç mide bulantım kusmam olmadı ama uykudan alamıyorum kendimi ve bu beni mutsuz ediyor artık sıkıldım