Ya ben 3 hamileliğim ve iki doğumum normaldi bunu sezeryanla doğurup bağlatmak istiyorum ve sezeryandan cokkk korkuyorum o yüzden doktor araştırmasına girmişim dünyapark Ömer yalinkayaya gidiyorum evet çok iyi bı doktor diyorlar ama böyle tam detaylı ve anlasilabilecek bı doktor değil kendimce yani bı soruyu bı çok defa tekrarlıyorum cevabını almak için