Miskinim Hanımlar 2. Çocuğum olacak nasipse eğer kız kız olursa divar erkek olursa ikeanın gene alttan yavrulu yatağımı alsam diyorum sizler beler kullanıyorsunuz divanı olanlar memnun mu