Deryaaa2809 Merhaba elimde bio oil in çatlak yağı var ama bir de natural olan serisi varmış ben normal olanını almışım siz ne zamandan itibaren kullanmaya başladınız
myavocado Deryaaa2809 ben öğrendiğimden beri kullanıyorum 3 haftadan beri 😂 Hindistan cevizi yağı, kakao yağı, ve tatlı badem yağını dönüşümlü kullanıyorum. Başka ürün almadım. 24. haftamdayım henüz çatlak v.s. yok ama tabi daha erken işe yaradı demek için.
Hulo2105 Deryaaa2809 ben hep bebe yağı sürerdim kendime banyodan sonra. Hamile kalınca 8. Haftada bio oil de sürmeye başladım karnıma göğüsüme belime falan. 25. Haftaya giricem henüz çatlamadım bakalım😅
Alparslanmom__ Deryaaa2809 merhaba ben 3 aylıkken kullanmaya basladm Bebek yağı Hindistan Cevizi yağı Ve seda altın çatlak kremi dönüşümlü olarak kullaniyorum ayrıca kuru fircalamada yapıyorum 27.haftaya geldik şükür catlamam olmadı inşallah böyle devam eder🙏🫄
Ezgi1212 Deryaaa2809 bende 22 haftaya gircem yarın bende dün farkettimki meme ucum çatladı acıdı ben de başlıycam bence doktoruna danış ve başka çatlıyo kaşınuyo ilerleyen süreçte
Mranaa Ben mustela ve lierac kullandım bana alerji kaşıntı yaptılar ve ben de hakiki zeytinyağı kullanıyormuş benimde 26.haftam bende şükür çatlamadim
Ezel16 Deryaaa2809 Hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri başladım.. Mustela çatlak kremi ve Weleda oil kullanıyorum..
myavocado Rabiajc 😳 evet,.öyle oluyor sanırım zaten henüz catlamadım demek için erken benim. Siz bişey kullandınız mı