Hatice4200 İkili testim çok temiz çıktı ve üçlü yaptırdım sonuça göre doktor direk bebeğin down sendromu dedi direk perinoyolojiye git dedi ve özele gidip detaylı ultrasona girdim çok şükür bebeğim sağlıklı rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin
Canan2625 Hatice4200 2 temiz çıktıysa 3. Teste. Ne gerek var ki hamileliğinizi kötü etkiliyorsunuz böyle yapacaktan bence
Yumak1 Hatice4200 ikili temiz çıkmış şükürler olsun neden üçlüyü gerek duyuyosunuzki doktorunuz önermedimi bu konuda
Sevcan62 Hatice4200 benim doktorum ikinci temiz çıkınca üçüncüyü ve dördünciye gerek görmedi üçüncü test yanlış sonuç veriyormuş genelde
Hatice4200 Yumak1 maalesef bulunduğum ilçe devlet hastanesinin doktorları biraz sıkıntılı ama yinede şükür ediyoruz ne yapalım
Yumak1 Hatice4200 sakın canını sıkma kimde görsem nerde görsem ikili temiz üçlü riskli çıkmış oluuo bebişin sağ sağlim sorun yok kafan rahat olsun. Mesela ben 32 yaşındayım bu gece 15 haftama giriş yalıcam doktorum 30 yaştan sonra otomatik sorun olmadiğı halde risk kategorisine sokuyolar o yüzden girip hamileligini stresli geçirme girme dedi bana gönlümde rahat bu yönde yaptırmadim mesela test