Arkadaşlar 17 yaşımdan beri depresyon anksyete tedavisi gördüm şu an Allah’ıma bin şükür kendimi iyi hissettiğim ilaçsız bir dönem geçiriyorum ancak gebe kalırsam bazı korkularım var yaşayan tecrübe edinmiş arkadaslar fikirlerinizi belirtir misiniz benim için önemli. Öncelikle gebe kalırsam psikolojik durumumu anksyete ve depresyonla ne şekilde etkiler atlatabileceğim birsey mi veya ne yönde kendimi rahatlatabilirim gebelikte ilaç kullandınız mı zor durumlarda. Sizi nasıl etkiledi bu durum ve en önemlisi bebeğe bir zararı olabilir mi ben ya atak geçirirsem bebeği düşürürsem ya bebeğime etki ederse diye korkuya kapılıyorum fikirleriniz benim için önemli yardımcı olur musunuz