Tgcedlbdk Kızlar doğumu nasıl yapacaksınız doğum tarihiniz belli oldumu ve bebişlerinizin kilosu ne kadar?
Bus0672 Tgcedlbdk 35+5 planlı sezeryan dünkü kontrolüm 2750 49 cm bebiş henüz tarih vermedi doktorumuz
Haticeburak06 Tgcedlbdk kilosunu hiç bilmiyorum sormayı unuttum🥹 geçen cuma sabahı kanlı nişanım geldi.ishalim hala . 1 parmak açıklık var belime her ağrı girdiğinde sancı sanmaktan psikolojim bozuldu.. 36+6
Zeynepkrkytlli Tgcedlbdk 36+1 nasip olursa normal doğum istiyorum 40ı beklerse 5haziran doğum günümüz ama erken doğum riskim var Kilosu 2.900 boyu 52cm bı prensesim var
Ozdemirinannesi- 36+4 normal doğum için bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek kilosu 3 boyu 48 cm haftaya çatı muayenesi yapılacak
Sibell61 Ozdemirinannesi- biz de bugün 36+4üz. 2 Haziran mı doğum tarihiniz? tam 3 kilo dedi doktor bize de boyu sormayı unutmuşum :(
Tugce_12 Tgcedlbdk Normal doğum istiyorum bende ama günler yaklaştıkça korkumda artıyor korku heyecan mutluluk hepsi bir arada inşAllah kolay doğumumuz olur ya 🙏
Kdjhjhhj Tgcedlbdk 37ye girdim bügün iki gûn önce tarih aldim doktora ayin 20sine bir sıkıntı olmazssa inşallah o zaman doğum 38+4 günlük olmus oluyorum 2ci doğumum mecburi sezeryan
Ozdemirinannesi- Sibell61 evet canım 2 Haziran görünüyor ama bulmaz o zamanı. Kağıt da fl yazan değeri 7 ile çarp boyu çıkar ama senin de ortalama 48-49 dur