Karanfil19 Kızlar 17 haftalik hamileyim o kadar çok dondurma yeme isteğim geliyor ki ve yiyorum da 🫣 Bi sakıncası olurmu bebege bilen varmi
elmaelmaelma Karanfil19 ben de her gün yiyorum. Mümkün olduğu kadar düzgün içerikli (süt, salep, şeker) dondurma yemeye çalışıyorum ama bazen de algidanın buzlu çubuk dondurmalarından yiyorum valla 😅
myavocado Karanfil19 çok tüketiyorsanız eğer, hazır dondurmalar da katkı maddesi, koruyucu şeker çok olduğundan, güvenilir yerlerden tüketmeniz daha iyi olur ama dondurmanın genel olarak bir zararı sakıncası yoktur herhalde gebelikte hiç duymadım
Alparslanmom__ Karanfil19 ben YouTube tan bakıyorum kendi dondurmami kendim yapıyorum doğal şekersiz gayet güzel oluyor denemenizi tavsiye ederim 😋
Urazim_0606 Karanfil19 ohoo ben kışın bile buzlu su içerim ilk gebeliğimdede bundada sıkıntı görmedim üstelik her gün dondurma yiyoruz genelde 😅
Caglab Karanfil19 e yiyin tabi ama piyasadakilerin içi şeker dolu koruyucu dolu.belki güvendiğiniz dondurmacı varsa ya da evde kendiniz yapsanız daha rahat eder içiniz.
Fatoss-16 Karanfil19 taze meyvelerden yapın sorbe gibi mesela diğer türlüsü ugrastiriyo zaten geçen haberlerde gördüm birkaç marka dondurma içeriği yüzünden toplatilmis aman ne bileyim her gıda da bişey cikiyo ne yapacağımızı şaşırdık
qusel Karanfil19 yok ya bişey olmaz kızımda her gün yedim bazen günde 3 tane filan. Şimdi hamileyim yine günde 2 3 yediğim bile oluyor yemwdifim gün yok. Mide yanmama o iyi geliyor soğuk soğuk.ayrica günde 2 tane Buzlu kahve yapip içiyorum vs
madameux Karanfil19 ahsgha ya ben bunu sormustum 10 12 haftalikken biri sey demisti millet sigarayi icmiyor yiyor nasil bi naifsin dondurma zararlı mı diyosun demisti