Minnosaannee valla ben robota evimin kızı derim hep o kadar güzel bir icat ki mükemmel. Ortalığı. Temizlemek içinde 😄😄😄dyson aldım çok iyi fiyatta yakaladım 21 kasımda doğum hediyesi olarak Aldırdım. Kocam da kocam aldı Allah işini gücünü rast getirsin. Evi silip süpürmek 30 sürmüyor. Birini yatak odasına salıyorum biri ile mutfağa salona giriyorum büyük yerleri. Robot geziyor geri kalanı ben mükemmel kızlarım benim onlar birde işini bitirince güzel bir severim ooooy benim kızım oy benim hamarat kızım diye 😄 yani kesinlikle alın rabbim huzur ile kullanmayı nasip eylesin inşallah yeni evinizi