limonvari Aysegulkzlc 35+4 de 2650 demişti. Şimdi 36+3 um. 37+1 de kontrole gidicem ben de merak ediyorum ☺️ şekerim de var benim çok şükür bebeği etkilemiyor diyet ve insülin sayesinde
Feyzabgg 37+0 da 3100 dü suanda 37+6 yım Pazartesi de doğumum var bakalım hayırlısıyla kavuşayım kızıma 🧚🏻♀️🧚🏻♀️
baab1 Aysegulkzlc 36+2 de 3300kg idi suan 37+4 15i kontrol 18i dogum nasipse ozamanda 38+6 oluyorum🌸❤️