ilknraltun8 lilyum_ rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ilk olunca insan merak edemeden duramıyor 🥰🙈
Menesa22 Merhabalar benim ilk gebeliğimde bir kızım oldu şu an ikinci gebeliğim çok merak ediyorum cinsiyetini nasıl fotoğraf yükleyebilirim yardımcı olabilir mısınız
lilyum_ Ayfer-16 Dnzalacm kızlar tahmini keseye göre yapıyorum. Bir yerde okumuştum eğer kese yusyuvarlaksa kız fasulye gibi ise erkek diyordu. Sizin keselerde fasulye gibi o yüzden sizinkine de erkek diyeceğim. Ama sadece bir tahmin. Allah gönlünüze göre versin inşallah.
lilyum_ ilknraltun8 sizi cok iyi anlıyorum ama sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar olsunlar insan daha ne ister ki