Bidemet bu testler yuzde yuz dogru degil sadece ihtimal bildiriyor. Yani risk dusuk de olsa bebegin sagliginda problem olabilir, yuksek de olsa bebek saglikli dogabilir. Yuksek riskli cikarsa zaten amniyosentez isteniyor kesin sonuc icin. Ben bebegimi asla aldirmam ne olursa olsun diyorsaniz ve riskli cikmasi durumunda tedirgin olmayacaksaniz bence yaptirin. Ama kafaya takarim evhamliyim derseniz de yasayacaginiz stresi dusunmelisiniz. Kesin sonuc icin fetal DNA dusunebilirsiniz, yuzde 99 oranla net sonuc veriyor diye biliyorum. Ben ikiliyi yaptirdim risk cikmadi cok sukur ama uclu ve dortluyu yaptirmayi dusunmuyorum, aralarinda en guvenilir olani ikili test zaten