Eşimin sigortasi yok özel hastane kontrollüyüm . İkili tarama için devlete gitmiştim sigortam olmadığı için analık hakkından yararlanacaksınz dedi . Gittiğim özel hastanede ise geçerli olmadığı hakkında bilgiler geldi kulağıma hastaneyi aradım sormak için hastaneye gelip bilgi almalısınız dedi pazartesi gideceğim ama merak ettim . Analık hakkı özel muayene ve doğumunda da geçerli mi ? Bilgisi olanlar bilgilendirebilir mi?