Hatice5258 çok geçmiş olsun, bire bir aynısını kuzenim hamileliğinde yaşamıştı, o dönemde ne ilacı kullandı vs bilmiyorum ama bebeğinde hiç bi sorun yoktu, bide üstüne normal doğum yaptı, olumsuz düşünüp kendinizi strese sokmayın, içiniz rahat edecekse sık sık kontrole gidip bebeğinizi görün 😍