Melek3675 Kızlar camlarınızı nasıl siliyorsunuz biraz yüksekteyim yetişebildiğim kadar siliyorum siz nasıl yapıyorsunuz
marsuk34 Melek3675 silmiyorum 😂 canımdan değerli mi pis olması. Hele hamilelik boyunca dokunmadım bileee. Bu hafta yağmurlar son bulursa eşim silecek inşallah o silmezse de annem gelebilirse o siler😂
Hulo2105 Melek3675 annem siliyor yani hamile kalınca o sildi zaten kıştı çok önemsemedik. Hamilelikten önce de şöyle benim salonda iki cam var biri yere kadar biri normal yarım. Yarım olan çok yukarda kalıyor bu yüzden çek pasın ucuna bez yakıp sildim. Bende 15. Kattayım çokta özenli silemiyorum. Yatak odasını da sandalyeye çıkıp siliyorum. Cam için mopta alabilirsin uzanamadığın yerleri öyle silersin
Kbr-ozcn Melek3675 Benimde 6. Kat silemiyorum ama cam silme aparatı aldik sapı uzayıp kısalıyor onunla siliyoruz ya olduğu kadar 😊
Tugcev Melek3675 ağustosta taşındım bu evime. Girerken bir tur annem sildi bir tur babam bir daha da silmedik 😂 onlara da sildirmezdim de rahat etmedi içleri. Hiç gerek yok bence içinden tozunu al yeter pisse pis napayım 🤦🏼♀️
Evhamlikurabiyeanne Mandalli mopum var onunla sildim cöl tozları sagolsun yine mahvetti badana isimiz var ondan sonra annem gelip silecek insallah su azligindan dolayi erken dogum riskim var cok ise kaptirip da erken dogumu tetiklemek istemiyorum acikcasi
Rabiul Melek3675 annem ve teyzem silmişti en son bu halimle silemem bütün camları Fransız balkon şeklinde cam artı balkon camı çok yoruyor
Ugurhilal Melek3675 bende yüksekteyim ne güzel siliyordum uzanıp ama şimdi göbek kocaman sığamam ki aralara içten silerim dıştan da yetişebildiğim kadar artık eski evim duvar ful camdı o yüzden bu camlar çerez geliyor şimdi bana 😂inşallah temizlik yaparken doğurmam
Iremaydmrr Melek3675 eşime fırçayı verdim o foşur foşur adamı açtım bak ahanda bele yapcan dedim 😀😀 şimdi nerdeyse evi yıkayacak
Serendipity16 Melek3675 hamileyken hiç silmedim benden değerli değil eşime sildirdim sağolsun güzel de sildi ben zaten sık cam silmem kışın falan gerek duymuyorum sık sık yağmur yağıyor