Mervee__ Hangi doktorlardan memnunsunuz gitiğiniz memnun kaldığınız bide cinsiyet için gidiyorum ben böyle kesin bilen bi doktor varsa önerirmisiniz🤗😚
Busraa23 Mervee__ canım sürekli doktorlar değişiyor aynı doktora zor denk geliyor Büşra körpe doktor cinsiyeti hemen bildi zaten birçok kişi ondan memnun çok iyi tavsiye ederim
ecmelvera99 Aydan sezgin hanımefendiye gittim ancak pek memnun kalmadım doktorları da anlıyorum aslında çok hasta baktıkları için tahammülü kalmıyor ancak işte gebelik halı olunca insan bebeğinin sağlığını gelişimini+
ecmelvera99 Daha yakından takip etmek istiyor pek bir samimiyet yakalayamadıgim için birdaha randevu almayı düşünmüyorum
Busra1819 Gebe polikliniğinde erkek hocalar çok iyi ama geçen hafta perinatolojide Şeyma banu hocaya denk geldim çok iyiydi boy kilosunu söylemiyorlar normalde o detaylı bilgi verdi