betyy16 ben 21 haftalığım test yapdığım zamanlar ikili testim temiz çıktı ama üçlüde orta risk dedi ve daha sonra detaylıya girdim ense kalınlığımız 3,5 mm çıktı ama 6 dan küçük olması normal üstü çıksaydı kötü dedi doktor 3,5 mm normal gördü yine de akılda şüphe kalıyor o yüzden soruyorum