Tazeeanneee bizimde ultrasonda her şey normaldi ama kanda yüksek riskli çıktı fetal dna yaptırdık %99 kesin sonuç veriyor amniyosentez yerine bunu tercih edebilirsiniz çünkü riskli bir işlem olduğu için genelde amniyosentezi önermiyorlar ben hem özel hemde devlet olmak üzere iki doktorada göstermiştim ikiside aynı şeyleri söylemişti çünkü Allah korusun bebekte doğduktan sonra bir sorun olursa doktorlar bu mesuliyeti üzerine almak istemiyorlar bu yüzden bildirmek zorundalar detaylı ultrasona gelecek olursam burda bebeğin anatomik incelemesine bakılıyor gen rahatsızlıklarına bakılmıyor bazı rahatsızlıkların ultrasonda gözükmeyeceğini doktorlar bana kendileri söylemişlerdi umarım sonuçlarınız iyi çıkar Rabbim size hayırlısını versin