Güzel anne adayları selam 🌸 Gebelik ve anne babalık için okuduğumuz kitapları bu post altında paylaşalım mı ?
Ben “Korkma! İyi bir annesin” okumaya başladım altını çizerek okuyorum gerçekten çok güzel. Akademisyen anneyi instagramdan da takip edebilirsiniz.
Eşim de Doğan Cüceloğlunun “Geliştiren Anne Baba” kitabını okudu. Güzel olduğunu söyledi