Melliisaa 32+1′den Merhaba kızlar uygulama hesaplamasına göre 55 gün var tamı tamına bu hesaplamaya göre doğuran var mı Ben 38 artılarla doğurursam 40 küsür gün var diyorum
Nazarboncuguu Melliisaa Uygulamaya göre 19 gün🥰 Bakalım ne zaman gelecek nasıl gelecek 🥰 Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 🌼🙏🏻
eceyc314 Melliisaa 35+2 olduk. Uygulamaya göre 33 gün ama ikinci sezaryenim olacağı için 20 gün sonraya planladı doktorum. Daha erken olmazsa inşallah😊😅
Serendipity16 Melliisaa benim uygulamaya göre 13 gün var mesela ama haftaya perşembe sezaryen olucam 7 günüm kaldı yani o gün çokta önemli değil bebiş ne zaman gelmek istiyorsa geliyor
Melliisaa Sevil1996 hastane Çantanız hazır mı bir listeniz var mı Ben hazırlamadım daha ve lohusa takımım dahi yok🥲
Sevil1996 Melliisaa hastane çantam hazır değil maalesef ama bebeğe ve bana gerekli olam şeyleri aldım yıkayacağım bu hafta 🩷liste hiç yok bende buradan edindiğim bilgiye göre aldım inanki