Benim reglime 3 gün vardı elimde bir tane gebelik testi birtanede ovülasyon testi kalmıştı ikiside çift çizgiydi önce dayanamayıp ovülasyonu yapmıştım bu şekildeydi bilmiyorum belkide alakası yoktur ama meraktan yapmıştım bende sonuç sizinki gibiydi ☺️