Sibellaa Kızlar bir haftadır berbat bi griple mücadele ediyorum. İlaçda kullanamadığımız için çekmekten başka çaremiz yok elbette. Ama dünden beri bademcik ağrısıda eklendi dayanamıyorum. Nasıl iner bu bademcikler bilen söylesin
Srylcnkya Sibellaa ben süt'ün içine karabiber ve bal atarak içtim canm öle hafifledi ağrısı belki faydası olur canm
Hullaaa Sibellaa doktora gidin isterseniz bademcikleriniz şişmiş birde ateşinizi çıkop çıkmamasına dikkat edin . Doktora bir gözükün isterseniz ilerlemeden belki müdahale eder çok geçmiş olsun çabuk atllatırsınız inşallah
Fidannn Sibellaa elma sirkesi ile Harvard’a yap burnuna da sulandırıp çek çok iyi geliyor hamdolsun ben öyle geçirdim bir hafta bile sürmedi elhamdulillah
Sibellaa Srylcnkya herşeyi deneyecek durumdayım canım. Belki faydası olur bide onu deneyeyim. Sağol teşekkür ederim🤒
Sibellaa Hullaaa ateşim yok zaten bir haftadırda çekiyorum gitsemde ilaç falan vermiyolarki. Berbat bi salgın var benide yakaladı. Hamilelikte bağışıklık iyice çöküyo herkes atlatıyo bende takıldı kaldı hastalık
Srylcnkya Sibellaa evet bademcik kötü canm bnde yeni o sekilde atlattım aradada ılık suya limon sıkıp içtim canm onuda deneyebilirsn 😊 cokk cokk gecmiş olsun canm bnm inşallah hemen gecer
Hullaaa Sibellaa bende öyleyım 15 gündür bende o grıp hala geçmedi ama iyiyim hamdolsun iki ay içinde üçüncü alışı inşallah tekrar almaz cidden çok fena oluyo hamilelikte hele bir de yemek yiyemiyorsanız
Sibellaa Srylcnkya sağol canım umarım bi an önce geçer ağrı çekmek heleki hamilelikte çok çekilmez oluyor. 😕
Gzmcnrates Bende aynı konudan cok çektim bi doktora git istersen largoben diye bi antibiyotik var hamileler için en az zararlı olanı doktor bunu vermişti bna içmek zorunda kaldım doktora gidersen bi tavsiyesi olur gece yatmadan ballı süt içebilirsin ıhlamur bal limon buda iyi geliyor bu konunun uzmanı oldum artık inş hemen geçer canım
Sibellaa Hullaaa bende sürekli yakalanıyorum bu gribe tam geçti derken geri geliyo. Yemek yesem bile tat alamıyorumki. Çay çorba içmekten bi hal oldum. Sırf çocuğum aç kalmasın diye yiyorum şu anda zorlayarak. Rabbim hepimize yardım etsin 🙏