ozgeerkan73 Biz bugün 34 hafta olduk bebegim kaburgalarımi itiyor, bel , bacak , kasık ağrılarım var sizde durum ne
Yadis ozgeerkan73 bizde bugün 34 olduk tam olarak günümüz aynı demek ki🥰 iki gündür çok bel ağrısı ve nefes darlığı yaşıyorum ben🥺
tubaysima Biz de 34 olduk 🐇 Minik tavşanım da aynı ittirip duruyor bazen aşırı sakin bazen çok hareketli. Kasıklarım aynı şekilde ağrıyor benim de. Benim hafiften bacaklarım dermansızlaştı uykularım çok yok onun dışında iyiyim çok şükür 22 Mayıs kontrolümüz var büyük ihtimalle çatı muayenesi yapar diye düşünüyorum
ozgeerkan73 tubaysima uyku sorunu bende de var. Yarın kontrole gidicez bakalim durum neymiş ogrencez 😊
tubaysima Yadis bel ağrım çok yok benim çok şükür. Sadece uzun süre oturur pozisyonda kalırsam oluyor. Boynum için egzersiz falan yapıyorum bir de hamilelik öncesinde pilates yapıyordum o mu etkili bilmiyorum
HandeeC Bende bugun 34 oldum bel ağrısı çekiyorum geceleri çok hareketli uykuya dalmak ya zorlanıyorum. Sürekli yatmak istiyorum
Yadis tubaysima etkilemiş olabilir bende iki gündür inanılmaz bir bel ağrısı var umarım siz yaşamazsınız🥺
Kardeeleen Kızlar kizlar bende 34+4 um pazar günü çatı muayenesi oldum ama kanamam olduğu için acilmam varmi yoomu onlara bakıldı bel ağrılarım bazen çok oluyor bazen hiç degisik bir hafta gerçekten
tubaysima Yadis Yogadayoga Zeynep Şensoy Hanile yogası var YouTube da bi deneyin hiç değilse biraz rahatlama sağlayacağını umuyorum ♥️
Nigaribra Bende 33+4 kasık ağrılarım oluyor, ayakta iş yapınca da bel ağrısı çekiyorum. Ama oturmak işgence sırt ağrılarım başlıyor o zaman.
Kayrammirza Bende bugùn 34 haftalk oldum.bel kasık ağrım benim de var.çatı ağrısı daha fazla ama bebek kanala girmis bùyuk ihtimal o baskı yapıyor.oturamiyorum yatamiyorum çok zor geçiyor son zamanlarım.hayırlısıyla doğsaydı son hamileliğim zaten😄