Meltemsevnc Bebeklerimde ikizden ikize transfüzyon sendromu vardı. Ve bebeklerimi bu yüzden katbettim. Doktorum riskli gebelikte olduğum halde bizi ayda 1 çağırdı. 4. Ay kontrolüme gittiğimde kalp atışları durmuştu. Başına böyle bir olay gelen var mı?
Selinmoon Meltemsevnc yaa çok üzüldüm 🥺 evet ikiz gebelikte daha sık kontrol oluyor , hele ki riskliyse neden böyle bir şey yaptı doktor . Allah sabır versin 🙏
Mucizeayla Meltemsevnc başınız sağolsun çok üzücü..bende ikizlere hamileyim beni de ayda bir çağırıyor doktorum daha öncesindeki dogumumda erken doğum olmuştu o gebeliğimde her hafta kontrole gidiyordum bunda ayda bir gidiyorum iyi oluyor diye düşünüyordum ama hikayenizi okuyunca tereddutte kaldım bende simdi
Arenbade Meltemsevnc Başınız sağ olsun çok üzüldüm inşallah Allah tekrar nasip ederde sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın 🙏🏻😓
Meltemsevnc Normal doğum yaptım. İlk başta olayı atlatamadan ama şimdi bakıyorum ki doktorum beni her hafta çağırması gerekiyormuş. Yaşayanlar bu şekilde söylüyorlar.
Meltemsevnc Mucizeayla her hafta gitmem gerekiyormuş. Bebeklerimin öldüğü haberini en son ne zaman doktora gittin diye sordu doktorumuz. Yani kendisi de farkındaydı çağırmadığını. İkiz bebekler çok dikkatli kontrol edilmesi gerekiyor. Ben zor hamilelik geçirdim hep kustum. Çok araştıramadım. Ama kaybettikten sonra araştırdığımda her hafta gitmem gerekiyormuş çünkü riskli durumundaydım
Nazarboncuguu Meltemsevnc Kontrolleriniz devlet hastanesinde miydi? Başınız sağolsun Rabbim kucağınızı boş bırakmasın 🙏🏻
Nazarboncuguu Meltemsevnc Anladım çok üzüldüm gerçekten böyle bir durumu devlet hastanesinde yaşamıştım o yüzden sordum ama şikayetinizi yapın yine de riskli bir gebeyi ayda bir çağırmak çok saçma yakım takip edilmeli bunu herkes bilir doktor olarak kendisi nasıl böyle ihmal yapabilir
cLearQueen Meltemsevnc 16.haftada mı durmuş yani 😔 cok uzuldum basınız sag olsun… nedenmis peki doktor bisey dedi mi 😔
Meltemsevnc cLearQueen ikizden ikize transfüzyon sendromu vardı ve sıkı takip gerekiyordu. 16 haftalıkken kaybettim
Meltemsevnc Nazarboncuguu ben doğumdan sonra kendime gelemedim 20 gün oldu şuan anlıyorum bunu. Şikayette bulunucam. Ben kendim ara ara farklı doktorlara gittim çok kusuyordum belki bir çaresi vardır diye birde insan merak ediyor napıyorlar diye. Ama 1 ay kontrol çok uzun ve durumlarını bilen kendisiydi
Nazarboncuguu Meltemsevnc Kesinlikle. Takibinde riskli bir gebeye daha dikkatli davranması gerekirdi yapabileceğiniz ne varsa yapın yeri doldurulamayacak acıları yaşattığı için size
Meltemsevnc Nazarboncuguu bizde aynısını düşünüyoruz. Bebeklerim geri gelmeyecek. Bir operasyon vardı o yapılsaydı belki hayatta olacaktı😭
Meltemsevnc Nazarboncuguu takip çok önemliydi ve bunun farkında olması gerekiyordu. Tekrar hamile kalırsam diyorum aynısı olursa yine böyle takip edicez diyor
Nazarboncuguu Meltemsevnc Rabbim acınızı hafifletsin size sağlık ve güç versin inşallah en kısa zamanda nasip etsin tekrardan🙏🏻
Nazarboncuguu Meltemsevnc Böyle demiş olması bile saçmalık 🤬 Siz gerekli yerlere başvurunuzu yapın ve sonrasında tekrar hamile kaldığınızda çok daha iyi ve işini ciddiye alan bir doktor bulun 🌼