Aliye35 tugbadurmaz34 Teşekkürler. Pazartesi gidicem. İnşallah şuan hâlâ hareket ediyor oğluşum. Sadece toparlanıyor.
Aliye35 Sumeyye2661 Aramızda 4 gün var dua et de bende hayırlısıyla doguruyim artık. Sancım var. 34. Hafta da çıkmıştı sancı. Bu hafta kontrole gitmedim. Hastane çok uzak. bir saat. O yüzden pazartesi gidiyim biraz daha büyüsün dedim.
Ozge_55 Sumeyye2661 35 haftalik oldugu icin bide önceki dogum 38 de oldugu icin bekletmek istedi hap serum ciger gelistirici vuruldu erken gelme ihtimaline karsi
Sumeyye2661 Ozge_55 bana gündüz kontrolunde serum verdi gecmeyince sancı yatırdı bir gece akşam gene sancım çıkınca her ihtimale karşı sadece tek doz ciğer geliştirici vurdu sabah tekrar nst ye girdim sancı çıkmadı taburcu etti