38+4 haftalık hamileyim normal doğumu bekliyorum ama içten hemoroidim var baya ve zonklamaya başladı ara ara olup geçiyor ağrısı değişik bir ağrı istemeden kasıyorum kendimi normal doğumuda zorlayacak gibi duruyor ağrısını hafifletmek yada doğum başladığında geçirmek için ne kullanabilirim bu arada doktorum içine ve dışına sürmek için krem verdi 2 aydır düzenli kullanıyorum ama sadece şişmesini engelliyor yada şiştiği zaman indiriyor 2 hafta önce hapını da verdi damar daraltıcı hap 3 gün kullan sonra bırak sonra bir daha başlarsın gibi tam nasıl kullanacağımı söylemedi bende 3 gün kullanıp bıraktım ama geçmedi bu ağrıyı ne dindirir yaptığınız işe yarayan şeyler oldumu