Merhabalar salı günü hastanye gittim doktor rahîm ağzı kısalığı sınırda olduğunu söyledi lakin eve gönderdi progestan verdi dinlen dedi dinleniyorum ama sabah kalkınca tuvalate çıkınca kasik ağrısından dolayı çok kötü oluyorum dogurucak gibiyimm birazdan hastaneye gidicem napicaklar serklaj falan deniliyor burda o nasıl oluyor doktorum hiç ondan bahsetmedi gerçekten hiç iyi değilim bebeğim için çok endişeleniyorum dualarınızı eksik etmeyin nolur.🥹🤲