İki gündür geçmek bilmeyen bel ve karın ağrım var tüp bebek ile gebe kaldım 12. Haftaya kadar rahat gelmiştim ama son 2 gündür geçmeyen ağrım var dua edin olur mu kalbi durmuş demesinler bu ağrılar normal değil gbi geliyor evde yatıyorum iki gündür ama geçmiyor adet ağrısını ben böyle çekmedim geçmiyor 2 gündür çekiyorum nolur bebeğime bir şey olmasın Allahım