Anneler merhaba göğüs için gümüş kapak alacağım ama bi standart var bir de xl. Neye göre alıcam? Göğüzün ucunun boyu mu önemli yoksa komple kahverengi kısım da önemli mi? Az önce biri 7 cm den büyükse xl alın demiş ama kahverengi kısmı için mi 7 cm demiş acaba. Alan anneler bi yardımcı olabilir mi? Bu arada waikinin sitesinde daha uygun e bebekte 600 tl idi mesela bu standart modeli.
