Kızlar 39+1 günlük hamileyim. Bugün açık pembe sıvı geliyor ama az ve peçeteye sadece. 3.gebeliğim nişanım daha önce geldiğinde kıvamı dokusu farklıydı. Sizce bu da nişan mı hemen hastaneye gitmeli miyim? Sancı falan hiç yok. Bebeğin hareketleri güzel.