tugces95 Kızlar selam, hamilelik belirteleri olarak neler yaşadınız vücudunuzda tespit ettiğiniz? Sıcak basması falan yaşayan oldu ya bat16 olarak gösteriyor.Her gün farklı bir belirti var gibi hissediyorum 😂
Mommytwice2 tugces95 o dönemde öyle oluyor her şeyi belirtiye yoruyoruz. Benim ilk gebelikte ayaklarım buz gibiydi ve asla isinmiyordu adete günler varken kasik ağrısı olmuştu. Göğsümde hiç yokken damar çıkmıştı. İkinci gebeligimde de öyle kasik ağrısı oldu sadece sık idrara çıkma oldu
Merve-metin tugces95 benimde bat 16 Mayıs bende burada bekleyim 😀 ben şuan belirti aramak istemiyorum ama dün çok şiddetli sol kasıkta ağrım oldu böyle saatte bir 15 dk bir giren saniyelik bişeydi bıçak saplayıp çıkartıyorlar gibiydi akşama kadar kaç kere yaşadım bilmiyorum ama en son ağladım ağrıdan o kadar şiddetliydi bugünde ağrı yok ama sol kasığımda bi sertlik var yine tek tarafta sağda bişey yok bazıları yerleşme olabilir dediler umutlanmak istemiyorum o yüzden üşütmüşümdür diyorum inşallah pozitif haberler alırız ben yumurtlama 2 Mayıs çatlama 3 Mayıs gördüm 29 Nisan 2-3-4 Mayıs değerlendirdim bakalım hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
tugces95 Mommytwice2 Ayy evet bu aralar ayaklarım hep soğuk ama işte hamileliğe yorumlamak istemiyorum sonra insan umutlanıyor ve olmayınca üzülüyor doğal olarak. Bakalım kısmet diyip bekliyoruz artık 😂
numix Benim regl olacak gibi sancım ve bel batması gibi ağrım oldu. Regle 1 hafta kala kayboldu 😂 ama hamileymişim.
tugces95 numix Ayy ne güzel çok sevindim sizin adınıza, Benimde reglime 1 hafta kaldıı gecikirse test yapıcam, belirtiler ara ara oluyor sonra kayboluyor çok değişik
tugces95 Merve-metin aynıı benimde ama benim ,1 2 mayısı değerlendirdik 3 mayısta bi yumurtlama gözükmüyordu, ara ara belirtiler oluyor ama işte insan psikolojik olarak etkileniyor