Haticekale İki bardak ayranı içip bir saat sonra unutup yarım kilo balık yedim. Bakalım balık bayat mı taze mi 😂
Shr Ayy bu durumu yaşayan bir ben değilmişim demekki 😂😂bende unutup süt içmiştim neyse ki sıkıntı çıkmadı balık tazeymiş demek 😅
NazliBlt Canım daha dün balık lokantasındaydım ben içmedim ama yanına ayran servis ediyorlardı bi çok kişi içiyordu zararı olacağını sanmıyorum 😊 ayrıca süt de sıkıntı olmuyor diye biliyorum özellikle de aradan 1 saatten fazla geçmişse 😊 afiyet olsun bu arada 😂
Haticekale NazliBlt sağolasın bacım. Bu saat oldu tık yok zatrn. Bebiş De içerde kıpır kıpır çok şükür. Brn de üstüne bi kase hoşaf içip kutladım bu olayı 🤣