Merhaba hanımlar
Ben 4. Ayımda 20lik dişimi çektirdim hiç sorun yaşamadım 24. Haftamda detaylı ultrasona girdim herşey çok güzeldi 30. Haftamda muayeneye gittiğim de gelişim geriliği olduğunu ve bebeğin suyunun azaldığını söylediğini doktorum riskli gebelik bölümünden acil yatış yaptım ve sezeryanla doğurdum. Bebeğim 35 gündür yoğun bakım küvezinde sebebini bilmiyoruz ben diş çektirmemden şüpheleniyorum aynı durumu yaşayan var mı ? Yada diş çektirip sağlıklı doğum yapan ?